SMÅ HUNDAR ÄR OCKSÅ SÖTA, ÄVEN GRISAR!<3

Jag har aldrig varit nåt jätte fan av små hundar, har som mest tyckt att dom varit skälliga och som ingen riktig hund. Man vill ju som känna att man går med en hund när man rastar den, och det känns som att det ska kännas som att man är ute och går med en katt ungefär.
Och nu funderar Maria & Nicke på att skaffa sig en liten plutt, så jag gick ut på blocket och kikade lite, och jag måste erkänna att, jo, jag skulle mer än gärna kunna tänka mig att ha en liten skrutt.
För kolla så söta!




Hittade även 2 söta minigrisar som jag hemskt gärna vill köpa. Fast jag vill nog ha den från den är liten, men den vuxna är också himla himla fin. Kollla kolla! :D



Man blir förälskad, visst? :]

Kommentarer
Postat av: sclicegirl

vi lånade en minigris när jag va yngre :) riktigt skojj Doris hette hon.

min pappa har en lite hund (tibbe terrier som är för liten enligt SKK) och nej tack inte en lite hund igen ska de va så ska de va ordentligt ;)

2009-04-04 @ 15:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0