SKOTER SKOTER SKOER.



Och jag är inte pepp för fem öre, jag vill bara att det ska bli sommar. När jag vaknade imorse så låg jag och tänkte på hur mkt sommar det var ute, täntke om jag inbillar mig nog mycket så kanske det blir som jag vill. Så jag tänkte hur jag steg upp och öppna balkongdörren och den hettande solen springer på mig som en kokhet vägg. Jag går in och gör i ordning frukost och sätter igång lite Björn (som jag lyssnade på hela förra sommaren) sen sätter jag mig och glassar i solen med en cigg.
Okej jag har ju slutat röka men i fantasin är det himla trevligt!=)

KOM SOMMAR KOM!

Och vad jag längtar allra mest till det är ju husbils semestern!! Living the dream liksom!!

SOMMMAAAAAAAAAAAARA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0