SKÄMMS MICAELA!

Urs vad jag har varit dålig på att uppdatera min blogg!

Har varit full fart hela helgen så jag har inte haft tid att sätta mig ner och skriva.
Just nu har jag inte heller tid riktigt, jag och Julia ska gå broarna. Väntar bara på att hon ska bli klar på banken, sen kommer hon och hämtar upp mig.

Och såklart så ska Lennarts nosgrimma vara i bilen, och den står på Tidy, SÅKLART! Måste förbi där och hämta den innan vi kan börja traska, för jag är verkligen inte på humör för att kämpa med dragkampen.



Nu ska Lennart äta, sen ska vi gå ner och vänta i Julia.


Direkt när Nisse slutar så blir det Willys och storhandling. Får se vad klockan är när vi kommer tillbaka, om jag hinner uppdatera bloggen lite mera. För det kan ta upp till 2-3 timmar att handla! Helt sjukt vad tid det tar. Men när man handlar för hela månaden på en och samma gång så måste man tänka efter på vad man handlar. Och det kommer säkerligen ta längre tid eftersom jag måste läsa allt innehåll. Vi ska inte handla någon canser mat alls!

Ojoj nu måste jag skynda mig...


Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Marcela

Då kanske vi synes på Willys då! : ) Vi ska provhandla där i dag, har blivit så dyrt på Ica Maxi

2009-04-27 @ 17:30:55
URL: http://marcelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0