PICS

Kikade just igenom lite sparade bilder jag har haft liggandes i min pixbox ett tag.. Jag önskar att jag kunde hitta alla andra sparade bilder som jag har glömt bort vart jag har lagt.



Den här bilden fick mig att komma på att det faktiskt är väldigt mycket dags att jag fixar mig råd att göra en tatuering, jag har inte riktigt kommit på exakt hur jag vill att den ska se ut, men nåt i den här stilen iaf. Ska sätta mig ner nån kväll och söka reda på nåt jag vill ha helt säkert, sen boka tid och göra den.



Den här bilden är tagen för ganska exakt 1 år sen, det diffar på några veckor men ändå. Den fick mig iaf att tänka på hur otroligt mycket jag har gått upp i vikt på bara 1 år!! Och att jag faktiskt måste börja banta på riktigt. Jag måste ta en till månad utan godis och chips och allt annat som hör till onyttigheter, plus att jag även måste dra in på en hel del annat. Det är ju sommar snart och alla som har samma probs som mig vet hur jobbigt det är när det är tusen grader ute men ändå inte vill gå i svala mindre kläder. Så, hej o hå för nu ska det bantas!!



Den här bilden fick mig att börja tänka på min förra kisse jag hade, Udda. Hon var en väldigt speciell liten kisse, hon var alltid snäll, kan inte minnas en enda gång som hon var arg. Hon var så fin och rar. Känns så sorgligt att jag inte kunde ha henne kvar, hon kissade ju inne och otrivdes så hemskt. Och sen fick hon canser och dog. Saknar henne väldigt mkt nu när jag ser bilder på henne. Sov gott älskade Udda.



Den här bilden påminner mig om att jag ska till Julia imorgon och att Lennart ska få träffa hennes hundar, Inka och Max. Ska bli intressant och se om dom kanske kan bli bästa vänner, dom blir ju i stort sett "grannar" i sommar när vi flyttar till Ragg.
Den här bilden påminner även om att det vankas bröllop snart, Julia och Daniel ska nämligen gifta sig snart om inte allt för länge. Ska bli så himla roligt! Jag älskar bröllop!=)


Kommentarer
Postat av: Jennie/Kalasgott

Sv: Hej! :-) Vad kul att du gillar min blogg!!

Hoppas att du kommer tillbaka! :D

Kram, Jennie!

2009-04-14 @ 16:41:19
URL: http://kalasgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0