MAGSJUKE NILS



Idag är Nisse hemma från jobbet, han fick tok magsjuka igår! Så nu väntar jag bara på att domen ska falla över mig med snart, eller har jag tur och kommer undan oskadd? Det är frågan.

Jag vaknade idag med ett fruktansvärt humör.
Det är nämligen så att jag har rökt några dagar, eller några, i princip alla dagar det har varit sol. Och annars så har jag en snus under läppen konstant. Så nu är det så här att jag behöver ju faktiskt inte snusa så hysteriskt mycket, och absolut inte röka, så jag tackar nej till cigaretterna och försöker dra ner på snus-intaget.
Och alla som snusar eller röker vet ju hur det är när man ska sluta eller minska drastiskt. Det avskyvärda humöret kommer fram.
Sen till råga på allt så var det Lennarts skall jag vaknade till imorse, vilket skapar en fruktansvärd morgon. För jag avskyr hundar som skäller! Det är så grymt irriterande och jag blir på så sjukt dåligt humör!

Sen fanns det ingen mjölk i kylen, och på kiosken har dom ingen ekologisk. Så det innebar att jag skulle vara tvungen att gå till Ica Maxi direkt på morgonen = Nej tack!
Inte nog med det, Sixten hade kissat i hallen, IGEN! Jävla djurfarm. (Jag älskar mina djur, men dom är inte så söta när man vaknar upp i en svinstia som som skapat)

Efter jag har tagit upp allt piss, rensat kattlådan som stank bajs, häng tvätten i maskinen, diskat undan och dammsugat så ska jag äntligen få sätta mig ner och "njuta" av min morgon utan kaffe. (Trodde jag) Så upptäcker jag att kattjäveln har pissat i hallen IGEN!!! Behöver jag ens säga hur less jag kände mig då?

Jag torka upp pisshelvetet i hallen och satt mig vid datorn med min kaffekopp som jag fick blanda med gammal mjölk som gått ut för några dagar sen. För just då så spelade det mig noll roll.

Och nu äntligen har jag fått sitta här och läsa mina bloggar, aftonbladet, kollat mina sidor. Så nu känns det bra igen!
Men jag har återigen konstaterat att mitt humör är väldigt känsligt på morgonen och ett enda skall kan starta en förbannelse.

Kommentarer
Postat av: Alician

Haha:) djurfarm asså! Hur många har ni?



Du är hjärtligt välkommen att följa min blogg - hoppas du kan lära mig nåt också! Det är roligt med engagerade och intresserade läsare!

2009-04-29 @ 18:19:51
URL: http://ladygreen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Stackare där, både dig och Nisse =) aldrig kul med varken dåligt humör eller magsjuka. Vad typiskt, Rickards pappa har just sålt deras släde som dom har haft på gården...

2009-04-29 @ 22:56:55
Postat av: sclicegirl

låter inte bra att katten pissar i hallen o.O

finns ett bra medel som heter "Piss off" som luktar lite citron som ska va bra, kanske kan va värt att prova? annars så funkar en vanlig citron och gnugga där han pissat katter gillar inte citron =)

2009-04-30 @ 12:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0