KLANTO

Å jag är så himla klantig, ist för att svara på ett blogg inlägg så raderade jag det ist! Och jag minns inte adressen heller. Så jävla klantig jag är!!
Aja vad att göra?



Igår så åkte jag ju till Ragg och hälsa på Julia, vi hade mkt trevligt. Fika, prata, städa, lekte med djuren.
Och hennes lill Josef, han är ju så söt. Vill ha en bäbis jag med!:)
Nu är det inte så länge kvar innan vi ska flytta till Ragg, och jag längtar så inni norden!!=)
Vi ska välja ett golv till hallen imorn, så roligt!!=) WII!


Är hungrig och sugen på suring. Kan vi äta det idag? Oj så gott det vore. Oh harre!!
MUMMA!

Nä det är inget blogg humör idag. Jag har kämpat på med att göra en ny blogg design, men det blir inte som jag vill. Och då blir jag irriterad och less på allt som har med bloggen att göra. Så jag återkommer senare ist.

Tjingelingan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0