IKEA IGÅR, STÄDNING IDAG.

Igår  morse kl 09.00 så åkte jag, Nils, Sara & Ola till Ikea!:) Det är lika trevligt varje gång!;)
Jag & Nils köpte inte så mkt, mest ljus o sådär.
Men oj vad jag hittade saker jag ville ha, inte att ha här i lägenheten kanske, men att ha i huset, oja. Det var allt från ungnar - köksoffor - blommor - utemöbler till inredning. Hur mkt som helst!
Sen ska det shoppas!;)
Vi kom hem kl 20.00, och vi åkte hem ganska direkt, vad så sjukt trött. Men somnade inte förän vid tolv, var lite att göra.





Idag så består min dag av städning, och endast städning. Det är tvätt till taket, disk till taket, stökigt, hårigt, allting är huller om buller och jag trivs inte för 5 öre! Urs. Så jag ska storstäda i några timmar nu. Ska ge djuren mat sen ska det röjas upp!

Nils är hemma från jobbet idag, han är sjuk. Och jag är den skyldige, jag har smittat honom. Felååt älskling!:)
Och eftersom att jag har gjort honom sängliggandes så får jag nog allt ta hand om honom också:) Han ska få lite fika på sängen strax tror jag. Eller han får det när han vaknar:)


Idag ska det iaf göras:
- Dammtorkas
- Dammsugas
- Skuras
- Tvättas
- Diskas
- Storskurning av väggar och golv i badrummet
- Stökas i ordning i alla rum
- Vatta blommorna


Så nu ska jag sätta igång med detta! Och jag har INGEN pepp alls kan jag säga!
Tusan.


Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0