BAKSMÄLLAN HAR ANLÄNT!

Kanske tog i där, så farligt är det inte, har varit värre! Känner mig lite trött bara, men annars helt ok.

Gårdagen var lyckad, den började med att jag, Nils, Sanna och Kim satt här hemma hos oss och drack oss lite fulla, sen bar det av till Camilla där ett trevligt gäng med folk satt samlade, det bjöds bla på chips och sång så det stod det härliga till! Sen rullade vi vidare till Old Williams där vi snabbt beslutade oss för att det inte alls var särskiltkul, för vi hittade ingen vi kände, fulla ögon har sämre syn än man tror för det visade sig senare på kvällen att alla satt samlade där. Men jag & Sanna hade redan hunnit anlända till Olearys. Träffade lite kända ansikten, dracke en öl och sen åkte vi hem.
Tack allihopa för en trevlig kväll!

Idag så känner jag mest för att slå igång en Harry Potter film och bara fläka fläsk i soffan, men det ser ut som ett bombnedslag i hela lägenheten, disk till taket, stökit och hår överallt. Så jag måste städa innan jag kan njuta till en Harry. Inte pepp, inte pepp.


Som ni ser, Nils mår inte lika bra idag, han kan inte hålla ögonen öppna många minuter. :p


Okej, nu ska jag ta tag i det här.
Det ska alltså göras följande.

Diska.
Plocka undan.
Tvätta några maskiner.
Vika tvätt.
Dammsuga.
Skura.

Det låter som ingenting, men det känns som hur mkt som helst.
Puh. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0