tv tittande


Igår kväll var Sara, Ola och Thilda här och hälsa på - alltid lika trevligt!:) Vi såg film, Sommaren Med Göran. Den var helt ok, en skön film att bara tom titta på iaf.



Senare på kvällen så tog jag mig ann några avsnitt, var länge sen jag avnjöt några avsnitt av några favoritserier. Desperate, Greys och Private Practice. Hujedamej va spännande!! Varför är det alltid en vecka mellan avsnitten? Jag vill maraton se flera st!

Jag är ju en nörd när det kommer till serier, finns ju inget jag älskar så mkt som serier när det kommer till tvtittande. Och jag skulle så gärna vilja ha en serie att se varje kväll när jag ska sova. Tänkte att Andra Avenyn kanske vore nåt, men annars, tips någon?



Kommentarer
Postat av: Marcela

Tycker du borde börja se Andra Avenyn :) då kan du verkligen maraton titta det finns 172 avsnitt! :D

2010-01-22 @ 17:20:47
URL: http://marcelam.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jaha.. Och när var det du hade tänkt komma och se film med mig? Må då säga att det var tio tusen år sen du var här ju :(

2010-01-23 @ 15:45:13
URL: http://fuglyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0