torsdag



Ja, då var det snart helg igen då. Visst flyger veckorna förbi?
Jag klagar inte. Ju fortare tiden går ju gladare blir jag, för varje dag som går betyder en dag närmare förlossning. Och det vore väl inte helt fel att få göra bort den? Är fruktansvärt nervös inför själva förlossningen. Men samtidigt känns det som att det ska gå ganska bra ändå. Hoppas jag iaf.
Idag är det 14 dagar kvar till bf. Förstår ni, 14 dagar!! Det är egentligen ingenting, det är 2 veckor, men ändå så gnäller jag över att det aldrig händer nåt!
Jag ska ta en bild på magen idag, får se om det är nån skillnad från förra veckan. Jag tyckte att skillnaden mellan förra veckan och förrförra veckan var ganska så stor, magen har börjat gå neråt ganska mycket tycker jag. Det syns när man jämför bilderna. Kan ju iofs lägga upp här så ni får se.



Det är ganska stor skillnad på bara 1 vecka:)

Kommentarer
Postat av: tessan

it vilken skillnad på 1 vecka!!!:O

snart e den hära=)

2010-01-29 @ 12:40:21
URL: http://superviza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0