tlött

Ursa vad trött jag blev efter jag åt, man ska nog inte vänta in i det sista med o äta. Det är kanske klokast o göra det direkt man blir hungrig. För ack så slut man blir efteråt annars! Men samtidigt så ska man ju spara det bästa till sist, inte sant?

Vaknade klockan 12.00 idag, blev ingen tidig morgon som jag hade tänkt mig! Dock inte heller så många timmars sömn som man kanske kan tro. Låg vaken o såg en massa program innan jag lyckades somna. Sen var det ju en miljard grader i sovrummet, och hur lätt är det att sova då liksom piksom?`





Jag vill så hemskt gärna göra dreads snart, det har tillome gått så långt att jag faktiskt har funderat på att göra det av mitt egna hår på en gång, ist för att prova med extensions först. Men då är det ju det att tänk om jag inte trivs i det. Tror jag faktiskt att jag kommer att göra, men som sagt, tänk om. Det är ju inte så lätt att få tillaka håret som normalt igen, utan att klippa bort typ allt. Och det vore ju hemska sorgligt!!
Men jag ska se om jag kan önska ihop pengar så jag kan köpa mig lite tjorvar. Annars får det nog vänta tills i sommar iaf..



Kommentarer
Postat av: tessan

tror det kommer att bli hemskt fint!=D

jag vill oxå göra nått kul med mitt hår men vet inte riktigt vad :/

2010-01-19 @ 14:23:38
URL: http://superviza.blogg.se/
Postat av: *

Tja!

Du kan göra dreads av ditt eget hår! Jag gjorde av mitt + extension! Sen när du blir less går det bra att he i en massa balsam, och sen ta en metall-kam och reda ut dom. Jag behövde inte klippa mig alls efteråt =)

Ett tips som kan vara värt att tänka på!

2010-01-19 @ 16:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0