stormvind




Jodu det blåser inte så lite, våra fönster knakar och det låter som att det spöregnar. Galen storm. Man blåser ju bort när man går ut! Så därför går jag inte ut!;)
Hela uppvarten har drivit igen, så idag ska herren min vara en sån där äkta man o arbeta på gården. Fast en sån är han ju faktiskt varje dag ändå ♥ Puss på dig.

Var tänkt att jag skulle fara till Sannabanan idag, men jag vet inte om det blir så nu när hela gården ser ut som den gör. :( Jag vill ju gärna ha en uppskottad uppfart om det skulle bli så att vi måste åka in på bb. Vore jobbigt om man skulle köra fast just en sån gång.
Men får se, klockan kanske inte är så mkt när det är klart, annars åker jag dit imorn om det inte är samma visa då.. Om kvinnan min har tid då också vill säga då såklart;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0