ögonbryn

Jag har i flera veckors tid skjutit på det här med att plocka ögonbrynen, jag hatar det verkligen. Det tar absolut inte lång tid, det gör inte så överdrivet ont. Men det är bara så jäkulskt tråkit.
Men idag tog jag mig tid att göra det, körde en färgning över dom också. Så nu ser dom lika hemska ut som dom alltid gör när man har nyfärgat dom.


 
Om man masserar in krämen i några minuter så blir det som en oljig yta och magen känns mycket gladare mycket längre. Jag har alltid bara smetat på den och sen klätt på mig. Men igår så masserade jag i drygt 5 minuter och det mjuknade upp huden jätte bra. Vet inte om det gör nån skillnad egentligen, men det känns bättre:) Jag har dock varit väldigt dålig på att smörja in fläskhandtagen, och där har huden spruckit ganska mycket. Men jag satt mig ner o kikade på lite bilder från såna som fått ganska mycket bristningar. Efter det kändes det inte som att mina handtag farit så himla illa ändå..


Tänk om jag hade fått så här tex! Så fruktansvärt hemskt!!
Nu blekar dom ju med tiden, visserligen, men ändå! Hur dåligt ska man inte må när hela magen blir såhär förstörd? Jag själv hade blivit jätte deprimerad. Jag menar jag gnäller över det lilla jag har på handtagen. Så nog kan jag känna mig glad över att jag har fått så lite som jag har fått.
Visst, jag har inte varit gravid klart än, men jag hoppas jag inte hinner få så mkt mer dom här 3-5 veckorna som är kvar..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0