natt nu igen

Det värsta är ju det att jag faktiskt är lite trött, men ändå så ska jag envisas med att sätta mig vid datorn en sista gång innan jag provar somna. Visst är det väl ändå bedrövligt rent av!:p

Nej på riktigt så ska jag strax luta mig bak i sängen och slummra. Har inte i strömkabeln till datorn så den överlever ändå inte så himla länge:)

Jag satt just och skrev en kort handlings lista till imorn. Jag älskar listor. Även om det så bara är städningslistor. Har listor överallt nästan;p Men jag gillare!
Hur som haver så skrev jag ner lakan till vagn och vagga, för det har vi ohandlat än så länge, så jag tänkte kolla om det finns på Maxi eller Coop. Beroende på vart vi handlar! Om vi nu kan handla imorn vill alltså säga, jag har onämnt det för Nils än:) Vet inte om vi hinner. Men om!:)

Och då började jag tänka på det lilla livet i magen igen. Jag lääängtar så himla mycket efter dig där inne, skynda dig o kom nu då nån himla gång! Tiden här ute går så himla långsamt när man väntar såhär!

Jag är så himla nyfiken, på hur h*n ser ut, vad det blir för kön, hur stor h*n kommer att vara, om det blir en lugn eller skrikig bebis, hur allt ska bli när h*n är här. Det är så himla mycket jag längtar efter att få se. Jag vill såååååå hemskt mycket att det ska bli dags snart! Komsikom då!

Men jag har läst att det oftast händer när man sover, för det är då man är som mest avslappnad. Så jag ska kanske lägga mig ner o sova då! Om jag sover hela dagarna och hela nätterna, då kanske det sker?

Aja, god natt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0