gere greta!

Det är väl inget fel med att göra nåt lite extra mysigt tillsammans en dag varje månad? Jag tycker det är underbart och jag är glad över att det har blivit så. Men när jag loggade in nu så hade jag fått en kommentar av någon som undrade om jag o Nils fortfarande firar våran dag varje månad. Stod inte vem det var från så jag har ingen aning..?
Men jag skulle inte kalla det för firande riktigt, fira är väl ett ganska festligt ord, inte sant? Att ha en dag till att ägna sig åt varandra, se film eller äta god mat tillsammans. Är det så konstigt verkligen?
Sen kan det väl även vara nyttigt att man tar sig tid till att göra nåt extra mysigt ibland, så varför inte på ihop-dagen? Passar ju perfa!


Jag har nu sett alla "The Vampire Diaries" avsnitt, hade bara 2 st att se inatt. Så nu väntar vi in den 28, (vilket är idag) så då antar jag att det garanterat finns till imorgon! Så trevligt. Jag längtar. Serien har verkligen kommit igång nu och jag njuter. Jobbigt det här med att vänta o vänta bara..

Har fått alla "Merlin" avsnitt av Ulrika idag, hon är ju för rar som skickar mig dittan o dattan jämt o ständigt:) Och jag har faktiskt startat första avsnittet nu, det är igång i bakgrunden här. Jag tänkte se, men jag tror jag struntar i det, borde sova ist. För är det så att jag blir uppslukad av första avsnittet så måste jag se ett till.. och ett till.. och ett till.. Vore ovärt o sen inse att klockan är tidigt på morgonen. 
Så jag sparar det till nästa natt ist, om jag inte kanske till o med ska spara det till bb vistelsen? Vi får väl se!

Nu ska jag iaf lägg mig ner, bebis trängs i magen lite så det gör ont ibland.. Sitta rakt upp var inte poppis tydligen. Men jag ska ändå sova nu så, lika bra:) 

Godnatt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0