antiskall halsband




Nu får det bannemej vara nog! Jag är så arg att jag snart brinner upp! Det är nästan omöjligt att sova, när jag just precis är på väg att somna så vaknar jag och måste upp på toa igen.
Och när klockan börjar närma sig morgonen så börjar Lennart skälla! Sen ger han sig inte förän man har släppt ut honom heller! Inte nog med det, när han varit ute i 15 min ungefär, då startar det igen. Och jag håller på bli vansinnig, jag får aldrig sova!!
Och när bebis är här så har jag inte tänkt ha en skällande hund bakom sovrumsdörren varje morgon. Så enkelt är det!
Så jag tänker beställa ett antiskallhalsband, men jag vet inte vilket som är bäst. Priset är ungefär detsamma på alla men vilket funkar bäst tro? Någon som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0