NY DESIGN!

Har tvär pillat till en ny design, ville ha lite gladare färger och lite mer somrigt.
Är absolut inte nöjd med den, så nästa gång jag har tålamod och tid så ska jag fixa till den så den blir finare!
Tyckte det blev alldeles för tjatit med gul och orange.
Men den är snäppet gladare än den tidigare. Men som sagt, nästa gång jag har tid och tålamod ska jag lägga ner min själ i den, iaf en bit av själen=)

Och till er alla som har skrivit kommentarer som jag inte svarat på, förlåt för det! Ska svara så fort jag sitter vid datorn igen!:)


Nu är det brådis in i duschen och sen hopp i bilen och till ostvik!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det blev ju jätte fint! Kan aldrig bli för mycket gult =)

2009-05-06 @ 18:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0