LEBB SEX!

Händer det nångång att ni drömmer sex drömmar med någon av samma kön?




Har iaf hänt mig några gånger. Brukar dock aldrig hinna drömma klart innan jag vaknar, när jag sen har vaknat till så brukar jag känna mig lite obekväm och försöker glömma bort drömmen.

Så var inte fallet inatt. Jag drömde att jag och "Shane" från serien "The L Word" hade sex, fulländat sex, supersex! Det var inte heller bara sex, vi hade även ett förhållande och var jätte kära!
Och när jag vaknade hade jag kvar känslan från drömmen i kroppen, och den har suttit kvar hela dagen.

Så jag är låtsas förälskad i Shane idag kan man säga!



Hur har dagen sett ut idag i övrigt bortsett från mina "lesbiska" tankar?
Stressade mig klar för att träffa Julia, vi svängde förbi en lampaffär och köpte en hel drös med nya lampor till Shamania, sen vidare på Elgiganten för han inhandla en liten plutt tv att också ha där i studion så man kan vila ögonen på nåt annat än tidningar och piercing smycken. Inhandlade också en dvd spelare, kaffe och kaffefilter!
Sen åkte vi vidare till studion och satte allt på sin plats. Blev en helt ny studio! Nya möbler och nya dekorationer! Superfint!

När Julia åkte hem för att plocka upp lille Josef hos dagmamman så stannade jag kvar på Shamania och la upp alla fina smycken på sidenbrädan!:) Så alla ni som är till Shamania för att pierca er eller köpa nya smycken. Kolla så fint jag har lagt upp allt!;)

Efter allt var klart så gick jag till min riktiga och verkliga älskling Nissepisse som jobbade i tusen år idag.
Och nu är jag äntligen hemma!:) Trött är jag dessutom. Ska lägga mig i soffan och mysa med min prins till Efterlyst. Om det är ikväll? Har för mig att det var säsongens sista sist? Minns inte. Men det som spelar roll är inte vad som är på tvn, utan mys med prinsen!

Det var nog allt för idag.
Eller jo förresten, Dead By April är en himla bra grupp. Jag tror jag älskar nästan alla låtar jag hör med dom! Så till dom går det också lite kärlek idag!

Tjingtjongkinamong!

Kommentarer
Postat av: hanna

ja men du får fria händer, de är samma lösen som förr=) nu vet du om iaf att jag är tokig i rosa! ;)

2009-05-13 @ 21:14:23
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: tessan

hahaha ah men hon är het så jag förstår dej ;)

2009-05-14 @ 17:18:19
URL: http://superviza.blogg.se/
Postat av: Marcela

hej hej snyggo!

Hörde du att vi skulle fika vid halv 12, 12 tiden i morgon? :)

Pusss

2009-05-15 @ 09:18:26
URL: http://marcelam.blogg.se/
Postat av: tessan

tycker det borde vara olagligt att ta bort glassar ur sortimentet :(

2009-05-15 @ 11:15:07
URL: http://superviza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0