ÄNGLAR OCH DEMONER




Imorgon har filmen "Änglar & Demoner premiär. Jag skulle helst se den på premiären men det fanns inga superplatser kvar, och jag är ganska kräsen var gällande bioplatser, jag vill helst sitta bekvämt och ha benen fria. Och med det menar jag att jag måste ha platserna längst bak i salong 1.
Sen är det även så att det blir lite tajt med tid imorgon, Nils vill helst hinna skateilejta lite när han slutat jobba. Så jag bokade biljetter till på Lördag ist!:) Då finns det förhoppningsvis tid för alla!
Ska bli så kul o se filmen, har väntat i evigheter känns det som!

Kommentarer
Postat av: maria

Tror den är super duper bra filmen :) vi ska och se den på fredag =)

2009-05-13 @ 18:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0