HOLY CRAP

Jag har drömt om bajs, allt möjligt bajs, bajs överallt!


Gårdagen, hur såg den ut. Jo jag och Sanna flängde runt på stan, vi käkade lunch/sallads buffé på Aroma. Det smakade som himleriket själv. Mums!

Det är faktiskt nästan så att jag vill gå tillbaka och käka det idag igen.
Måste ju fakitskt in till stan idag igen, på apoteket igen! För igår när jag var dit så skulle jag inhandla järn pills, tänkte att det kanske kunde hjälpa mot min trötthet och/eller mina mörka ringar under ögonen. Men Miss Apotekt Tant säger att när jag äter Mitt Val Vegetarian så behöver jag inte äta mera järn. Men ist försöker hon kasta på mig en massa strunt som vitamin på brus. Jag som inte ens gillar brus.

Så jag har tänkt att gå dit idag igen och köpa mig en burk med järn tabletter, vare sig Tanten vill eller inte.
Hon kanske ville att jag skulle gå runt med såna här svarta ringar under ögonen och se ut som en storknarkare.
Det är inge kul, men det kanske Tanten på apoteket tyckte!:(
Men idag ska hon minsann få!



Vad mer att göra idag? Jag och Sanna ska cykla runt lite, tänkte att vi kanske skulle hänga här, men jag pallar inte att städa idag, så jag tycker att vi cyklar till henne ist.
Jag är ganska lat idag, jag vet. Det är dessutom väääldigt väldigt äckligt att lämna lägenheten när den ser ut såhär. Sen vill man helst aldrig fara hem.
Men jag orkar verkligen inte, alltså verkligen inte! Nisse måste hjälpa mig idag.

Bland annat för att jag ofta blir på dåligt humör av att städa. Och igår kväll så kom jag på att det inte ger så himla mkt att snusa Onico och General White var och varannan för det slutar med att jag glömmer bort Onico helt. Så igår kväll så bestämde jag mig för att försöka sluta snusa, alltså inget Generalen, bara Onico.
Men jag misstänker hur det kommer att gå, om 2-3 dagar så trillar jag dit på en General. För jag är inte så övertygad om att jag verkligen vill sluta.
Så vi får se helt enkert! Håll tummarna för mig!


Måste därimot koka mig lite mera kaffe, för jag är inte så värst pigg.
Skriver mera sen, ska ringa och väcka Sannapanna strax!:)
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0