Vakna!

Morsning korsning!! Vaknade av att jag var i sömnen i morse. Jag trodde att jag var drömde när jag vaknade! :p
Det betyder nog egentligen att man ska fortsätta sova! Inte konstigt heller kanske att jag var så yrvaken med tanke på att klockan var 05.50.
Men jag tänkte att om jag kliver upp direkt så hinner jag göra frukost till Nisse så allt är klart när hans väckare ringer.

Och nu har han farit till jobbet och kommer inte ens hem på lunchen. Det betyder att den här dagen kommer att bli lite längre och gå mer långsamt. För jag brukar se fram emot att kl ska bli tolv, sen är kl ett när han åker tillbaka efter lunchen. Och då är det bara 3 timmar kvar tills han är hemma igen.
Men idag är det hela 9 timmar innan han är hemma. Det känns länge.
Jo jag vet, jag är fjantig. Men jag kan inte förklara hur mycket jag älskar den här mannen, han gör mig så lycklig och jag vill vara med honom jämt!:)
Plus att jag idag är lite extra kär för att han var så underbart mysig i natt! :-*

Det skönaste med att stiga upp såhär tidigt är ju såklart att få se Vakna Med The Voice! Love it!




















Katterna går på svält idag stackars små liv. Men nån av dom har lite blod i bajset. Och då ska dom först fasta i 24 timmar sen ska dom äta kokt färs och ris. Får se om dom äter ris annars får dom äta kokt fisk.
Och det ska dom få för att dom kan ha en inflammation i tarmen och den här dieten ska rensa tarmen.
När vi inte vet vem av dom det är så åker ju alla på en tarmrensning. Och när dom inte får någon mat så blir dom så extremt överkramiga. Dom är uppe i ansiktet på mig hela tiden. Just nu för stunden så är det Algot som är med. Han kan knappt ligga still. Men man kan ju inte knuffa bort dom när dom försöker tala om att dom vill ha mat.
Men sent ikväll ska dom få lite mat små djuren!:)




Älskar dig Nils:-*

Kommentarer
Postat av: Liz

Håller med dig vakna med the voice är så himla bra

2009-01-23 @ 14:00:34
URL: http://mamyliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0