Söndag.

Ursa så trött jag var idag när jag klev upp. Men jag tog mig en skön sovmorgon iaf!

Vi har hämtat hunden. Han är 50% Golden och 50% Border Collie. Om vi beslutar oss för att behålla honom så ska han få heta Lennart! Vi kallar honom det nu och han verkar vilja heta det!:)
Han är en över extremt jobbig hund. Men han är ju faktiskt bara 10 månader så han är  för det första väldigt mycket valp och väldigt trotsig, sen verkar det inte som att han har fått någon som helst uppfostran.
Så det blir ett fruktansvärt hårt arbete!

Just precis nyss så hittade Nisse han i köket, där han har slitit upp korkmattan och tuggat sönder den. Hur fan lyckas man med det? Mitt på golvet är det ett stort hål i mattan nu. Så nu måste vi ju lägga ny korkmatta i köket innan vi flyttar.
Ovärt som fan Lennart!!!
Aaah!





Igår så körde vi till Ö-vik och köpte en bil. Så nu har vi äntligen en bil som är våran och som funkar och går billigt. Och farmor har fått tillbaka sin bil.

Nä jag har verkligen inte tid att skriva mer just nu. Blev bara en snabb uppdatering!
Vi ska iväg och kolla om det finns en daglampa till Jakop och ett tuggben till Lennart!

Skriver mer sen!

Tjingeling!

Älskar dig Nils!:-*


Kommentarer
Postat av: teesanan

skitfin var han ju!=D

2009-01-25 @ 21:37:01
Postat av: Tina Dahlberg

Det går bättre med kissen nu, vi började ha dem instängda på toan på nätterna och när vi var borta. Händer bara enstaka gånger nu, men vi har märkt att hon är väldigt känslig för förändringar. Som för några dagar sedan, då sov några över hos oss så vi drog undan mattan i vardagsrummet och bäddade ut soffan, då kissade hon inne. Allt måste som vara sig likt, och då går det bra. Vad vi tror i alla fall, det är bara då det är nåt annorlunda hemma. Om vi har många på besök eller så, endast då hon kissar inne. Så, det går i alla fall framåt :)



Fortfarande, tack för tipsen! Det var behövligt. Höll på att slita av mig håret då det var som värst. ;P

2009-01-26 @ 00:30:30
URL: http://terinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0