Morr!

Mm. Jag har ett lagomt argt morgonhumör idag. Vaknade på fel sida tror jag. Eller nä, först var jag ganska glad, sen slog det om totalt för att klockan blev för mkt.
Hatar när jag ska bli såhär. Jag borde söka hjälp för mina humörsvängningar. Eller börja om och röka.
Men det luktar så illa och man får svarta lungor har jag hört. Så jag anser det som ovärt.

Jag förstår inte varför det är en massa tecken och krummilurer mellan mina två tidigare inlägg? Ser ut som att jag har försökt ladda upp en youtubeklipp som har blivit misslyckat.
Förstår inte var den kommer ifrån.
Nåja, jag får ju inte bort den så det är inte mycket att grubbla över.

Imorgon ska jag och Nisse åka til Lycksele till mormor och morfar. Ska bli mysigt!:)
Och det blir kul för Lennart med att få en hundkompis och leka med. Kan nog kanske bli en aningens jobbigt med tanke på att han aldrig lessnar på att busa. Så jag antar att humöret även då kommer att vara spännt vissa stunder.
Men jag längtar iaf :)
Och jag misstänker att min morfar kommer att dra någon form av predikan angående mitt icke-köttätande, hur mycket vi människor behöver kött och hur mkt näring det är i kött osv osv.
När han egentligen inte har en aning om att det inte är så, utan att det är så att kroppen faktiskt mår bättre utan kött. Så jag skulle ha haft skrivit ut lite papper som jag kan ge honom när han börjar prata:) För min morfar är så att han alltid ska ha rätt. Men om han får läsa det svart på vitt så skulle han kanske sluta prata om det. Han skulle aldrig erkänna att det kanske ligger nåt i det som står, men han skulle kanske inte diskutera det. Hehe. Lille morfar!

Idag är det Fredag, och Fredagar på the voice är det rapattack!:p Och jag tycker det är så kul. Skrattar varje gång!:) Så om en liten stund börjar det!:)

Och katterna äter fortfarande fisk. Jag är så less att koka fisk varje morgon, det lukat så fruktansvärt illa! Och jag kan inte vädra ut lukten heller, för då kan Jakop bli förkyld och det är livsfarligt för han.
Så jag får helt enkelt stå ut. Men nu har halva tiden gått iaf.
Bara 7 dagar kvar sen är det dags att återgå till vanlig kattmat igen. Och jag kan säga att jag längtar!:)
Jag tror att firren har kokat klart nu så nu ska mina små sisslar få sin frukost.
Lennart ska också få sin frulle!


Tjingeling!

Micaela hjärtar Nils! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0