Gäsp.

Ujja vad jag har ont i mina ben, vi gick tok snabbt in till stan idag. Och Lennart var besvärligare än vanligt. Han skulle då stanna var och varannan meter!
Men efter många stop och byten av koppel så var vi framme. Då tutade vi mot Ostvik. Där vi åt himmelskt god courn paj som Nisses mamma hade gjort. Den var på riktigt to die for!
Vidare med Nils, Leif, Sara, Ola och traktor till Tåme för att gräva fram Saaben och hälpa farmor med garagedörrarna.
Sen var det hemgång!
Ett snabbt stop på Ica för att inhandla chirr och karra!
Jag är inte längre den enda i det här hemmet som älskar chips!
Jakop är stormförtjust!
Så fort det låter i chipsskålen så höjer han huvudet och kommer närmare och jamar som en katt i hopp om att få smaka:) Man brukar få fråga om vad kissen säger innan han säger det. Men när det handlar om chips så är det visst andra bullar!:)








Han gillar dillchips den här Jakop!;) Sicken tur att Mikafilelia håller i dom, för då
kan han vara säker på att det serveras igen!;)


















För övrigt så ska jag & Nilspils se film nu. Righteous Kill blir det ikväll. Hoppas den är bra!:)
Till det så ska det smaskar popcorn chips och karra!

Godnatt godnatt!

Jag är kär i Nils. <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

hehe åh va söt :)

2009-01-31 @ 22:01:48
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0