Film ikväll.

I afton ska vi ju som sagt åka och hämta vovven!:) Yaay!
Så ikväll ska vi bara vara hemma och ta det lugnt med vovven. Hade tänkt att vi skulle se lite film! Får se vad det blir. Vi har ju Änglagård - Andra Sommaren, A Walk To Remember och nån fler.
Men jag är lite sugen på Sagan filmerna. Men då har jag ju å andra sidan sett dom miljontals gånger så. Ja jag vet inte.
Nåt blir det iaf!:)

Såg just en Trailer på Valkyria. Den verkar hemska bra! Jag vill helst se den. Men det verkar som en bio film och det är ju så sällan bio filmer på bio. Tycker mest att det är strunt nu förtiden. Det kommer vissa perioder och då stormar det av tok bra bio filmer.
Men man vet ju inte när det blir nästa gång. Så jag ska nog spara den till ett bio tillfälle ist!:)

Kika på Trailern! Man blir sugen.

Älskar dig Nils!:-*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är nog en Bio film, ni kan ju säga till när ni ska se den, så kanske vi hakar på :) Den verkar himla bra.

2009-01-23 @ 12:50:07
URL: http://marcelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0