18.17

Den här dagen har inte varit aktiv för fem öre. Jag började med att göra Liz blogg tidigt imorse. Och jag är inte så klyftig än:p Så det tar sin lilla tid. Men jag blev klar just efter kl tre. Sen städade jag och lagade mat!
Nisse for just iväg till skate lokalen och jag sitter här och håller på att somna. Inte så konstigt iofs när det är hockey på tvn!
Ska slå igång lite avsnitt, Greys och Desperate bland annat!
Sen kanske jag ska se en film.

Får se om det blir att pilla på med Jakops träd imorn. Känner mig sugen!

Skulle ha haft peninga på mobilen, måste ringa runt och höra lite olika saker ang körkortstjosanet! Pepparpepp är jag nu!:D

Ja, det var nog allt!

Tjingeling!

Älskar dig Nils!:-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0