Sms.

Huvvaligen. Jag har legat i en halvtimma nu och kollat igenom vilka sms jag ska radera och vilka som ska vara kvar. Men jag orkade inte kolla riktigt alla, men jag blev så less på att ha så fullt i inkorgen.
Så nu är det 2583 st sms som raderas, det tar ju ett tag ser jag.
Ska sortera resten sen. Lägga dom i mappar och så. För nu ligger allt huller om buller.

Jag har undvkit att radera alla sms för jag har det där jätte hemska smset från Sanna när hon berättade vad som hade hänt hennes mamma. Och jag får ont i magen varje gång jag svippar förbi det. Men jag vill inte heller ta bort det.
Känns fel på nåt sätt. Så jag ska lägga det i en enskilld mapp.
Har även några få sms av EvaKarin, och dom ska få en väldigt speciell mapp.

Jag saknar henne.. Önskar att hon kunde vakna och komma hem igen.
Känslan av att aldrig mer få se henne gör så ont. Jag vill inte att det ska vara sant.
Vet inte om jag någonsin riktigt fullt ut kommer att acceptera att hon är borta.

Urs världen är så orättvis.


Nu är det iaf snart fördig raderat. Ska gå ut med Lennart och sen ska jag dricka en liter vatten för jag tror jag håller på att törsta ihjäl!

Hejsvejs!

Kyssarna går till Nils! :-*


Kommentarer
Postat av: hanna

ja de är verkligen orättvist! Nu när ja jobba på hemtjänsten märker man att de är så fel för så många pigga glada tanter går bort, men dom riktigt dåliga, som bara ligger hela dagarna som lever i evighet typ!..=/

2009-02-17 @ 12:26:54
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: han

Jo de är typ senapsgult.. nej de var verkligen ingen höjdare heller! haha!¨

Okej jo de såg fint ut=)

2009-02-17 @ 13:02:24
URL: http://hannasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0