Rubrik:

Min kropp måste vara ur funktion! Det känns som att jag har styrketränat i 8 timmar. Gör ont i alla muskler!:(
Ska bada nu i hopp om att det ska bli bättre. Ska läsa lite Twilight samtidigt tror jag, finns ju adlrig tid över till det nästan. Så bäst att passa på!

Jag och Lennart gick in till stan till Nisse just före lunch, det är ganska härligt med en promenad just innan lunch:) Sen ska vi gå broarna runt vid 18 tiden, med Sanna och Geisha:)

Ska bli trevligt!

Jag har idag börjat ge katterna mjukmat blandat med fisk, snart ska dom få återgå till endast kattmat. Ska bli skönt att inte behöva koka fisk varje dag hela tiden.

Nu är badkaret färdigt och väntar på mig!:)

Tjingtjong!

Micaela hjärtar Nils.


Kommentarer
Postat av: Tina Dahlberg

Ja, verkligen. Dom där måste du hålla hårt i, du är lyckligt lottad! :)



Har snört upp några bilder nu (webcam varning). Blev inte riktigt så bra som jag hoppats på. Men det slina är borta nu så. Bättre än ingenting! =)



Gud så duktig du har varit då! Promenader till förbannelse ;P

2009-02-02 @ 16:19:44
URL: http://terinap.blogg.se/
Postat av: Nathalie

svar ja men han är söt ändå :)



ja visst blir man det! ja bali låter ngt det... men är inte det ganska dyrt? vi hade tänkt oss en lite billigare resa nu i sommar för nästa vår ska vi till Filippinerna :)

2009-02-02 @ 18:55:29
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0