Rasken.



Alltså kvinnan som jobbar på Skellefteås radiokanal Rasken. Jag blir på så fruktansvärt dåligt humör av att lyssna på henne. Seriöööst hur tapig är hon!
Hon pratar ju då segare än gammfolket på ålderdomshemmen. Not a fan!


I flera timmar har jag suttit och donat på med Hannas blogg, jag får verkligen inte till det. Så jag gav upp och ska fortsätta imorgon. Blir på så dåligt humör när det inte går som jag vill.
Måste ladda ner ett nytt Photoshop för jag har för lite penslar på det jag har nu, och det funkar ju inte att ladda ner nya när det är en för gammal version.

Jag har gruvat mig hela dagen, men nu ska jag ta på mig alla kläder jag äger och gå ut och gå en så lång promenad jag kan i detta skit väder.
Lennart måste ju få motioneras även fast det ser ut som jordens undergång på andra sidan dörren.

Håll tummarna för mig nu så att jag inte blåser bort och snöar över!

Tjingeling!

MicaelahjärtarNils.

Kommentarer
Postat av: sclicegirl

glad jag har en hund som inte gillar snöväder :D hon fryser och skakar och vill bara ut pinka och in igen :P

2009-02-05 @ 14:16:28
Postat av: jessica

Ja det har jag också gjort :D Jag flög då med :D

2009-02-05 @ 17:06:27
URL: http://jwikberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Aaah du är väl för snäll:) Hoppas de löser sig så du inte riiver ditt hår:P

2009-02-05 @ 20:24:23
URL: http://hannasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0