Ont i magen.

Jag hade så himelskt ont i magen tidigare idag, är så jobbigt när Mary kommer på besök, finns det nån tjej som önskar att man hade ett annat kön när den fruktande veckan kommer och det gör så idiotiskt ont i magen?!
Jag vilade i soffan och under tiden gjorde jag klart Hannas blogg. Nu väntar jag bara på att hon ska logga in så jag får lägga in den på hennes sida.

Våran soffa kom ju som sagt idag och vi åkte och hämtade den direkt när älskling slutade jobbet. Den var då så hemskarns stor så vi höll nästan inte få in den i hissen.
Tur för oss så var det på millimetern!
Så just nu så inviger jag den med lite bloggande! Den är lite hård, men den blir väl mjukare med tiden?:)
Komma och hoppa i den lite?

Ska ta tag i tvätten och sen skura badrummet och byta sand i lådan!
Älsklingen min ligger utslagen i sängen och snarkar, han verkar vara helt slutkörd.

Nä nu ska jag ta tag i det här städnandet, sen är det film med chips!


Puss Niiiiis!:-*


Kommentarer
Postat av: nathalie

svar hehe va roligt :)



jag vet faktiskt inte om det är den mörkaste. brown hette den iaf :) den är itne jättejättemörk tycker jag inte :)

2009-02-06 @ 21:19:32
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Jesicca

Du snygging, jag saknar dig!!

2009-02-07 @ 00:57:45
URL: http://jesiccablivandeglans.blogg.se/
Postat av: Josiee

vacker header!

2009-02-07 @ 09:57:26
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0