Men rackabajsarn!

Jag missade det igen, sov till tusen idag. Vilket gör att det säkerligen ska bli svårt att somna ikväll. Nedrans säng att du ska göra det så bekvämt för mig!
Aja må väl va hänt. Jag tyckte jag förtjänade en ligga-och-dra-mig-i-sängen-morgon:)

Hade tänkt att gå in till stan och träffa Nisse kl tolv, men för att vara där i tid så måste jag vara på väg nu, och jag har just hällt upp kaffe i min kopp = Jag kommer inte i tid.
Så jag tror det får bli senare. Ska dock inte dra ut på det som jag gjorde igår, det var inte så mysigt när håret hade frysigt och blivit vitt, kinderna var stenhårda och förfrusna. Brr brr brr!!




Frukt & Fibrer. Jo imorn börjar jag om med er. Puh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0