Fredag.

Då var det helg igen och vad ska man hitta på? Sanna säger att det är 15- ute idag så den här Moröbacke - stan promenaden före lunch vet jag inte hur man ska klara av. Kommer ju att frysa fast i vintermarken.
Kanske blir lite varmare senare idag?

Och våran soffa som vi beställt har kommit! Hoppas vi kan hämta den idag!!:D Den vi har nu är så ugly och oskön! Man får bara ont i ryggen av att sitta i den.





På bilden är den vit, men den vi har beställt är svart/grå/vit mönstrig av nåt slag. Aldrig mer en vit soffa kan jag ju säga!:)
Sen ser väldigt hårt ut ser jag nu, men den är inte det tack o lov! Den är mjuk och superskön!
Håll tummarna för att vi ska kunna hämta den idag!;)

Algot trängs som vanligt mellan mig och datorn, han vet inte hur han ska ligga så han vrider och vänder på sig hela tiden, vilket gör att jag har lite svårt för att skriva. Ska ge honom sin morgondos av kärlek:)

Tjingtjingtjingeling!


Nils.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0