Extremt mycket hår.

Sådärja! Nu sitter jag här sexy as hell i Nisses långärmekalshingren och väntar på att han ska bli klar i duschen! Sen ska vi kanske göra ett nytt försök med filmen Mirrors, men jag vette tusan om jag vågar mig på den ikväll heller. Jag känner hur det susar i mitt inre!:p
Men jag ska först och främst fundera!

Efter Lennarts promenix ikväll så fick han sig en dusch, hejåhå vad det kryllade av hår efter det! Wooah! I princip fulla badrummet!
Men nu är han ren och luktar gott, han torkade ovanligt fort för att vara en halvlånghårig viffs tycker jag, men jag borstade igenom hans päls hemska noga med så det kan ju ha hjälp till!
Förhoppningsvis så kommer han kanske att klia sig mindre nu när han har fått bort massa löst hår:)
Men jag tycker att han har dragit ner lite på till hyperkliande, betydligt mindre nu än när vi fick han, fodret funkar nog! När påsen är slut så ska det vara en stor skillnad och den är halv nu så, jaa det går åt rätt håll!:D

Nu har Nissepisse kommit tillbaks till mig i soffan, hel och ren med kaffekoppen och kvälls mackan!:)
Så jag ska krypa nära han nu och diskutera hur vi ska göra gällande skräckfilmen!!

Efter den är det bums i säng!

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0