ÄNTLIGEN FREDAG!

Jag förstår inte vad det har varit för fel på blogg.se och min dator idag. Dom har helt enkelt inte kommit överens!
Sen nio-tiden nångång har jag suttit och försökt ta mig in här men sidan har bara laddat utan resultat.
Men nu lyckades jag iaf tillslut!:)

Både jag och Nisse har haft Fredags-känsla hela veckan, och till våran besvikelse så har det aldrig varit det.
Men idag, äntligen!
Den största anledningen till att jag har längtat efter den här dagen är för att vi hade tänkt gå på bio och se Män Som Hatar Kvinnor, men det var fullbokat!:( Buhu.
Så jag har bokat på Söndag ist, då jädrans!

Så vad som händer ikväll det får vi se.

Hade tänkt att jag skulle ställa mig på maskinen en stund, sen gå ut och gå med Lennart, träna lite på lite olika saker.
Så det var nog allt för nu!:)

m i c a e l a  h j ä r t a r  n i l s  l i k a m e d  s a n t


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, tack för din kommentar! Det är dock inte ringorm då de utslagen är orsakade av en svampinfektion i kroppen som jag inte har och de är torra och flagnar medans mina inte är torra alls. :)

2009-02-27 @ 15:05:17
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: Tina

Det är en labrador, en brun labrador. Ritkigt söt :)



Vad duktig du är! =)

2009-02-27 @ 15:36:06
URL: http://terinap.blogg.se/
Postat av: jessica

Vad snygg bloggen blev :)

Ja asså mike och susan hör ju ihop. Jag hatar hans nya tjej, kommer inte ihåg vad hon heter. Men jag hoppas verkligen att hon blir hårt dumpad och flyttar.

2009-02-27 @ 18:20:37
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0