smell me !


Fick med en prov när jag köpte hudkrämen till magen sist, och den luktar helt underbart! Så jag fick ju lov att gå till The Body Shop och inhandla en flarra!:) Ska försöka att handla nya parfymer ibland då och då, så det inte blir som det alltid blir. Man har en och använder den hela tiden, sen tar den slut på en gång och man vill aldrig mer ha den för man är så äckel less på lukten.





Dagen idag, vad har hänt? Jo inte ett skit. Jag sov till kl 12, det känns så länge, men när jag aldrig får sova en hel natt utan måste vakna var tredje timme och gå upp på toa så är det egentligen inte så länge. Men jag önskar jag kunde få vakna lite tidigare, vid 10 iaf.

Postbilen rullade upp på gården för en stund sen och levererade mina foton jag beställde framkallning på förra veckan!:) Har kollat igenom några fodral, men jag ska ta resten ikväll, sortera ut vilka bilder som ska in i album o så:)


Ska börja med middagen om ett tag, vet dock itne vad jag vill ha? Majskolvar! Men det har vi inte. Kanske kan ha så tur att Nisse vill stanna o handla hem nåra st. Annars vet jag inte vad jag ska laga. Jag har en rotfruktsgratäng i frysen, som jag tänkte att jag kanske skulle he i ugnen. Ska fundera en stund till:)

Jag skulle vilja vara med mina vänner lite, jag saknar dom. Speciellt Sannabanan! Jag tror jag vill åka o hälsa på henne, nån dag i veckan kanske. :) Pratade med Maria, hon ska dit på Tors, får se om jag tar mig till stan då! Skulle ju faktiskt vilja mysa lite med lilla Freja med!


Det känns så konstigt att klockan är så här mkt som den är, jag tycker det känns som att den inte är mer än två!






Kommentarer
Postat av: tessan

mäh,saknar du inte mej va? :(



jag ska äta majskolvar idag jag-jamjam- =D

2010-01-18 @ 15:26:29
URL: http://superviza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0