lovelovelove

Just sett "I Love You, Man". Och jag måste säga att jag är mkt nöjd. Riktigt bra film, rekomenderas!

Jag kom just på att jag glömde bort en auktion på Tradera, jäklarns å. :( Men jag såg att det fanns en till likadan, så jag ska bjuda på den imorn, om jag inte glömmer bort det igen då vill säga.

Jag hade tänkt att jag kanske skulle prova sova? Är dock inte det minsta trött, men jag kanske blir om jag blundar tänkte jag. Så typiskt att jag skulle somna idag efter middagen. Annars hade jag varit trött nu.
Ska försöka få mig upp inte allt för sent imorgon, så jag kanske kan få ordning på dygnsrythmen. Eller ska jag göra som alla säger o sova så mkt jag kan nu innan bebis är här?
Nä jag ska försöka få mig upp i någolunda tid.

Det är Medium Löser Mord på Tv4 Fakta, har faktiskt aldrig sett det, funderar om jag ska se det nu. Verkar ganska bra. Tv4 Fakta är helt klart favorit kanalen. Animal Planet hade en delat första plats med den men nu verkar det som att man har sett nästan allt där. Dom visar om allting rätt så ofta.
Så nu är det mest Fakta som går här på kvällarna!:)

Datorn värmer upp sovrummet så det blir ungefär tusen grader. Eller är det gravidot som är känslig igen?
Ska nog öppna fönstret en liten stund, sen lägga mig ner o försöka sova till medium som löser mord.

God natt.


Kommentarer
Postat av: Marcela

Jag hittade mallen på internet! :) Kom inte ihåg vad det hette!... :S Men du har ju en fin blogg! :)

2010-01-19 @ 07:51:55
URL: http://marcelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0