host host

Fick himla massa hals ont inatt när jag skulle sova, och ondare vär det när jag vakna i dag.
Plus att det har dykt upp en jävel hosta dessutom, och hur tror ni det slutar, jo i huvudvärk! Irri or what?!

 

Och vad är snällare mot halsen än te med honung när halsen känns torr o trasig? Provade på en ny smak Tropical Fruit. Hur god som helst, jag brukar tycka att te på påse är mindre gott än lösvikts te, men det här var helt ok enligt mig!:) Och halsen blev gladare!





Ikväll ska vi till Ostvik och käka middag, se Let´s Dance och bara umgås. Ska bli trevligt.
Jag tror att jag kanske ska låna bubbeln en stund och laga min rygg lite, vore skönt att ligga i badet och mjuka upp hela kroppen. För just nu så känns allt stenhårt! Gud vad jag klagar.. Men det kanske är en sån dag?

Nåt som iaf är trevligt idag är att våra täcken har kommit. Vi fick ju ett presentkort var av Nisses pappa i julklapp från Noblecard.com och vi valde nya täcken opch kuddar till sängen. Jag har velat köpa nytt hur länge som helst, men det finns alltid viktigare saker att lägga pengarna på. Men nu så!:) Hoppas dom är sköna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0