VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN:)


Bebisen kom idag!!:D
Fick ett MMS av Leif på den, så himla söt liten flicka!:)




Åhåå ser ni så liten???=)

Jag längtar så himla massa tills imorn när vi ska dit och se henne:) Sötbarn.
Och ja jag vill ha en egen.

Förövrigt så kom Nadia och Caspian hit och höll mig sällskap en stund idag, och snäll som jag är så bjuder jag mina 2 människor på middag, och med kommer då Kim. Och som alla vet så är ju inte Kim känd för att vara snabb. Men just innan vi höll på dö av svält så vandrar dom långa benen innanför dörren.
På bordet serverandes det spaghetti och vegfärssås. GOTT gott.

Vad som händer ikväll är fortfarande oklart.
Jag tror att det kan luta på Talang och efter det film.

Kommentarer
Postat av: bubb

monstersöööööööt!!! vad fint du fixat till din blogg också =) kram!

2009-05-09 @ 03:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0