UNDERBART!

Vädret är ju underbart idag, man vill nästan åka ner till havet och ta sig ett dopp! Om det inte vore iskallt i vattnet vill säga, men i min fantasi så är det 19 grader varmt!:)
Vad som inte är lika fullt så underbart är att jag sov bort halva dagen idag, har i princip just vaknat. Eller halv 12 klev jag upp. Så jag hoppas på att få snylta till mig en sömntablett, sen lägga mig kl nio ikväll och vakna piggare än sjutton imorn!
För det som är så underbart med dom där sömnisarna är att man somnar på 10 min och sen vaknar man utvilad till tusen!






Jag är så himla kär. Då menar jag så himla! ♥
Inatt när jag skulle sova så upptäckte jag att det bodde 1 miljon fjärilar i min mage. Älskar min prins!
Kärlek är så underbart. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0