MAT MAT MAT



Förstår inte vad som har hänt. Jag som alltid är sugen på mat, eller iaf nånting.
Men nu finns det som ingenting som jag vill ha. Om jag får välja vad jag vill i hela världen så kan jag inte komma på en enda sak som jag är sugen på. Noll matlust. Sitter kanske i sen jag var magsjuk?

Ska iaf laga stuvade makaroner och vegetariska köttbullar till middag åt Nils, bara för att jag har noll matlust så måste ju iaf han få äta. Och om inte jag lagar maten så blir det antingen pytt i panna eller kroppkakor som han trycker i sig. Inte för att det är fel att äta pytt i panna eller kroppkakor. Men jag tycker att han bör få i sig lite mer näringsrik kost. Och krönsakoer passar ju inte så bra till nåt utav det.

Var tänkt att Nadia och Caspian skulle komma hit idag.. Men då blev dom just bjudna på middag av Elin (Nadias syster). KUL att man blir bortvald av en middag. Schysst! Nä men vi ses lite senare ikväll ist kanske!;)

Upptäckte just att jag inte hade några makaroner, dår får det bli bandspaghetti av spenat ist då:) Det är ju faktiskt mycke godare, så det kan vara därför jag inte har några makaroner hemma:)




Soffdynorna är tillbaka på plast igen, så sköönt! Nu slipper jag sitta i sängen och se tv/nörda dator. I like it!
Kvar att göra idag är då garderoben. Pust. Känns så jobbigt. För det är en enda röra. Ska ta före och efter bilder tror jag, för så rörigt som det är nu har det aldrig tidigare varit! Känner dock ingen som helt pepp på att försöka ordna till det. Så vi får se om jag tar det idag eller om jag tar det imorgon.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Rickard brukar inte gilla när jag köper saker som man kan få gratis i naturen, men mitt argument om att han slipper följa med avgjorde saken =)

Jag köpte den med motor på halens för 3999:- med frakt och hemkörning blev det 4500:- Det finns ju dom utan motor som kostar bara runt tusenlappen

2009-05-07 @ 18:59:55
Postat av: jessica

den är beställd från nelly.se

2009-05-07 @ 20:16:45
URL: http://jwikberg.blogg.se/
Postat av: Marcela

Men i går rengnade det ju hela dagen! :(

Vad bra att du blivit frisk igen :D

2009-05-07 @ 22:11:40
URL: http://marcelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0