HELGEN

I Tordags så grillade vi hemma hos Sanna & Jonas, drack lite och tog det bara lugnt. Hade inte så mkt pepp så det blev inte så mkt mer än 4-5 breezer.
Men det var trevligt tycker jag, vi gjorde en egen majbrasa på gården eftersom vi inte orkade maka på oss till en allmän.

Fredagen bestod av Tacos i Ostvik med Nadia & Kim, och sen lite alkohol med Lisa & Jocke.
Men även då var suget helt nollat. Så jag drack 1 öl på 2,5 timma. Sen blev det inget mer.
Men trevligt var det ändå!:)

Lördag så skulle vi återigen umgås med alkoholens flaskor, men jag avstod för det kändes inte pepp för fem öre då heller!  Var tänkt att vi skulle gå på pubkväll i Fällfors. Men det blev mat, tv och musiklyssnande.
Helt ok tycker jag !
Var egentligen tänkt att vi skulle sova över men jag kände att jag ville hem, har knappt varit hemma nåt i helgen så jag ville hem. Så översnälla Jenny och hennes kille kom och hämta oss och körde oss till stan. Det var guld värt vill jag lova! Puss till er!


Och nu sitter jag här vid datorn och ska bara skriva klart, sen ska jag göra mig klar för Leif kommer och hämtar oss, dom kom just hem från Wien idag. Så vi ska dit och umgås med dom!:)

Och imorgon ska jag vara hemma HELA dagen och bara njuta av mitt hem. Ska inte sätta min fot utanför lägenheten. Så mkt saknar jag att vara hemma. Saknar mina katter och Jakop.

Så det ska bli skönt!:)

Nu måste jag skynda mig så jag hinner.

Tjingelingan!


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hej, har du haft en bra helg? :) <3

2009-05-03 @ 18:02:04
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0