HELETIN

Tycker att jag städar jämt, men det kan bero på att vi bor i en etta med miljoner djur. Okej inte miljoner men för många på en så liten yta. Hår överallt, hela tiden!



Och ikväll så kommer Kim & Nadia, Caspian, Jocke & Lisa (med bäbis?) Hoppas hoppas, så jag får mysa lite:)
Vi ska ju se The Unbord ikväll. Böh, känns jobbigt, för jag gillar ju inte skräckisfilms. Huvva. Men hur som haver, jag måste städa så det luktar gott och inte stinker djurpark. Sen är det ju trevligt om det inte flyger hår överallt så fort man rör sig.


Så jag tror jag ska sätta igång nu. Nisse slutar jobba kl 3? Och då ska vi åka till BB och se på den lilla söta bebisen:)
Sen är det middag och efter det film i skräckens värld.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0