GREYS ANATOMY



Jag anar oråd. Jag är rädd att det blir som jag tror. Och det känns INTE bra!
Men oj så fint det senaste avsnittet var. Och jag fulgrina i min ensamhet framför datorn inatt.


En annan sak jag tycker är lite jobbigt, det är att Private Practice inte kommer förän efter sommaren. Eller jag vet inte om det kommer då men jag tror det. Uppehållen brukar ju börja nu och då håller dom oftast i sig över sommaren. Och det slutade så här jobbigt spännande.

Jag är ganska uppslukad i min serie värld, jag vet. Men det är bland det bästa jag vet! ;)
Har dock fortfarande en hel massa Heroes avsnitt kvar att se. Har kommit av mig så hemskt på den serien. Men jag vet ju att när jag tar mig tiden och börjar så så kommer jag att komma in i det igen.

Aja. Nog om serie babbel nu, ingen som är intresserad av att höra om det ändå:p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0