ADDICTED



Älskar när det är i början av veckan, då rullar det in nya avsnitt hej villt!;) Igår var det Brothers & Sisters och Desperate Housewifes. Och idag One Tree Hill och Gossip Girl! ;) I love it! För jag är ju beroende. Så jävla beroende.
Igår började jag om att se Heroes också, har haft en liten paus med det för jag har som kommit av mig. Men det tog inte många minuter innan jag blev helt uppslukad igen!;p
Så idag består dagen av OTH, GG och HEROES. Det gillas, det gillas. Jag rent ut sagt njuter!

Var funderingar på om jag skulle fara till Ragg, åka ut med Julia nu på dagen och sen käka middag där och stanna tills ikväll, men jag tror jag åker ut med Nisse sen när han slutat. Då får jag lite tid över här hemma till att städa lite och se lite avsnitt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0