ÄCKEL SOMMAR!!!!!

Till att börja med så vaknar jag med världens dåligaste humör, IGEN. Och en liten solglimt lyser på balkongen så jag sätter mig där med min kaffekopp och försöker njuta så gott det går, men när solen går i moln så slår jag upp mina  ögon för att se hur mycke moln det är på himlen. Men det första jag ser är inte moln, utan en spinden 6-7 cm MITT FRAMFÖR MITT ANSIKTE!!!!
Livrädd springer jag in i lägenheten, kastar av mig alla kläder i rädslan av att det ska finnas en på mig. Naken står jag mitt i lägenheten och skriker när jag upptäcker att det har flygit in en geting jävel.
Men den fick jag iaf ut rätt snabbt, jag hotade med hårspray och då blev han rädd och flög ut. Bäst för mr geting för annars hade han slutat upp död.

Men jag går inte ut på balkongen igen. Never ever again. Har aldrig i mitt liv skådat en så stor spindel. Den var stor, tjock, svart och vit randig. Huvva urs och blä!

Om jag vågade googla fram en bild på hur den såg ut så skulle jag, men jag klarar inte ens av att se på bilder av dom.

Jag hatar att sommaren ska komma med så här stora spindlar och andra äckelkryp!!


Kommentarer
Postat av: teesan

fu fan stackars dej! nått sånt vill jag aldrig va med om! hatar sommaren med all värme och äckliga läskiga djur=`(

2009-05-20 @ 13:31:37
URL: http://superviza.blogg.se/
Postat av: Liz

haha men gumman

2009-05-20 @ 15:08:54
URL: http://mamyliz.blogg.se/
Postat av: jessica

Spindlar är den enda nackdelen med sommaren. Och det blir man alltid påmind om när stora monsterspindlar kommer på besök!



Jag tror att alla spindlar kommer att bli större, och större med tiden. sen kommer dom vara så stora och många att vi kommer att bli uppätna av dom :(

2009-05-21 @ 19:15:08
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0