Yes! Jag tog mig upp.

Jajjemen! Fick mig upp kl 6!:) Så nu sitter jag och tittar på Vakna Med The Voice!:D
Är fruktansvärt trött, men jag häller i mig kaffe i hopp om att få bli lite piggare. Hörde just att vi svenskar dricker mest kaffe av alla länder i världen. Undra hur mycket kaffe det förbrukas varje dag. Skulle vara intressant att veta.

Skotrade i Lördags på dagen, vi var på jakt efter ett träd till Jakop, som han kan sitta på när han är ute ur buren. Han halkar så lätt på bordet. Balansen är lite sådär så han trillar ner på mattan ibland.
Och vi hittade ett jätte fint träd som vi ska skala av all bark på och slipa till så det blir mjukt och skönt att stå på. Vi måste bara hitta en stor stubbe eller en nåt liknande att fästa trädet i.
Sen ska vi handla lite stegar och rep som vi ska skruva fast så det blir lite roligare att gå runt:) Så vi får väl se när vi får tid att göra klart allting, ska bli kul. Då kan han vara ute längre stunder och vara med lite mer!:)

Kaffet kallnar, dags att värma upp!:)

Tjingeling!

Älskar dig Nils!:-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0