11 MÅNADER



I vanliga fall så brukar jag alltid ha koll på när den 22:a närmar sig. Men inte nu. Jag vaknade i morse och hade ett supersött sms av Nisse som handlade om våran dag. Jag trodde jag hade råkat öppna ett äldre sms från någon annan 22:a dag. Men till min överaskning så var det idag! ♥

Vi brukar försöka göra nåt speciellt på våra dagar, men det blir det inget av idag tror jag. Nisse jobbar ikväll så vi får väl bara mysa lite extra eller nåt.

Men nästa månad så har vi varit tillsammans i 1 år! Ett helt år! Kan inte förstå själv att tiden har gått så snabbt!:)


Älskar dig idag, imorgon och alla andra dagar! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Maria

grattis!



Nej men jag tänker väl mer den psykiska ohälsa många kvinnor inom porrindustrin faktiskt lider av och drogerna som cirkulerar.. Det är svårt att ta sig ur och då funderar man ju lite om hon har det..



Okej, men lycka till! Jag ska fara och springa ikväll.. Tänkte göra det igår redan men hade sambon med mig som inte alls var sugen på att springa :P

Och nu blir det på tok för varmt, ja.. Får vänta till kvällen :) Det sjuka är att jag hatar att röra på mig men nu har jag helt plötsligt en helt ny syn på det :)

Jag skulle som bara testa springa lite igår och det gick jättelätt, hur skönt som helst :)

2009-04-22 @ 10:47:17
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: Marcela

Grattis! :D Åj ett helt år snart shit vad tiden springer iväg : ) Men det gör ju det när man trivs & har kul :D

2009-04-22 @ 10:56:36
URL: http://marcelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0