tradera



Jag vann inte auktionen igår kväll, tyvärr! Men jag hittade en till likadan. Så nu har jag den på g iaf!;) Den ser ut precis som den på bilden ovanför här. Och den ska sitta vid fönstret i vardagsrummet.
Har en till vägg dekor jag vill ha, den måste jag vinna. Den ska sitta på väggen ovanför byrån här i köket. Tillsammans med en massa bilder på bebis!:) Ska bli så fint!!


Tänkte sätta upp lite bilder på kylen idag, på djuren, vänner o sådär:) Men jag har inga magneter så jag måste använda tejp. Hoppas bilderna klarar sig, fast jag tejpar ju bara ytterst i pyttelitet så dom ska nog klara sig.

Var egentligen tänkt att jag skulle till Sanna idag, men hon väljer tydligen bort mitt sällskap för shoppning! Och inte nog med det, hon fet dissar mig på msn. Man undrar ju om vi ens är vänner längre!! Vilket himla sätt!
Bilden på henne får nog inte plats på kylen om man säger så!!! Nä fy tusan.... Man blir ju SÅRAD.


Nä men allvarligt nu, jag ska ta på mig lite kläder, gå ut i det fina vädret med Lennon en stund. Ska prova ta en promenad, känns som att han har på tok för mkt energi för att jag ska klara av att gå med han nu. Det är ingen höjdare att vara hög gravid och ha en överenergisk hund när det är halkit på vägen. Och jag kan knappt hålla emot när han drar heller, då spänner det fär mycket i magen. Men jag ska kasta lite leksaker åt han, sen kanske vi kan ta en kort sväng iaf.. Skulle vara skönt.

Tjingaling!


Kommentarer
Postat av: Marcela

Men Mikka tejpa baksidan :p Det har vi gjort med våra bilder som vi har på k & f :)

2010-01-20 @ 21:55:29
URL: http://marcelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0