promenad kanske?

Jag funderar på att försöka mig på en lång promenad idag. Det går säkert inte, men jag tänkte att jag iaf skulle prova. Det är ju så himla fint väder idag, hur skönt som helst ute ju.
Känns tråkit o bara sitta inne, även fast det är vad magen vill att jag ska göra.
Nu är det 3 dagar kvar till bf och min födelsedag. Jag tror inte att det kommer att komma nån bebis riktigt än. Skulle gissa att jag nog får gå över ett par dagar iaf.
Känns inte som att det är en bebis på väg än, tyvärr. Men vad vet jag, egentligen. Jag har ju faktiskt ingen aning om hur det ska kännas. Men jag tror det är några dagar kvar iaf, minst en vecka iaf.


Filmen som jag har pratat om nu några gånger, den var himla bra. Slutade kanske inte som jag hade hoppats, men den var ändå riktigt bra. Se den!

Ikväll så är det prat om att åka till Ostvik en sväng, men då är det ju det här tv problemet. Dom har inte tv4 fakta, och jag har väntat på ett program där i flera dagar. "Mamma till en mördare", jag tycker det verkar så himla intressant så jag vill som se det. Men det känns ju samtidigt lite dumt att låta tvn bestämma när jag ska vara hemma och när jag kan åka bort.. Ja vi får väl se hur vi gör:)

Nu ska jag hjälpa Nils o städa lite, sen vill jag nog gå ut en stund!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0