Onsdag

      
Det är så sorgligt att läsa hur folk ser på saker och ting kring just det här med "kamphundar", Sanna skickade en länk som jag känner mig lite tvungen att lägga upp här.
Men jag kunde nästan inte bli arg över det jag läste, blev mest häpen över hur vissa människor faktiskt tänker.
Klicka på bilden så kommer du till sidan.









Jag ska iad till bm idag, ska vara där om en halvtimma ser jag nu på klockan! Kanske borde storskynda mig nu då!! Stöka undan allt från bordet och sen åka raka spåret så jag inte kommer för sent.
Efter besöket hos bm så ska jag fika med frugan på stan, ska bli mysigt!;) Ska även kolla in lite bröstpumpar tror jag, kankse.
Nu är det bråådis!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0